Aktualności

Spis poziomów w całości uzupełniony (również o nowe misje)!
Zakładka "Dziennik podróży" została uzupełniona o daty dotychczasowego pojawiania się wycieczek eventowych (tj. Krainy Halloween, Świątecznej Krainy i Steampunk City).

Wszystkie spisy gwiazd zostały uaktualnione.

Gotowy spis wszystkich ubrań z aukcji!

02 listopada 2014

Zakupy "na później"



Chciałam się z Wami podzielić pewnym sprytnym trikiem, dzięki któremu będziecie mogły w czasie najbliższej tematycznej wycieczki spokojnie robić zdjęcia gwiazdom, jednocześnie nie martwiąc się o to, że tracicie Miss Monety, które mogłybyście wydać w U Nine. No bo chyba każdy z ciężkim sercem patrzy na to, jak kurczą mu się fundusze na te wszystkie piękności dostępne w butiku tylko raz w roku. Ja sama płaczę, że dopiero teraz przypomniałam sobie o tym, że przecież mogę przygotować sobie zakupy "na później".
Szczerze powiedziawszy zrobiłam ten manewr już rok temu, podczas świątecznej wycieczki (co prawda trochę stresu miałam, bo nie wiedziałam, czy zadziała), ale nie pomyślałam o tym, że inni mogą go nie znać – w przeciwnym razie na pewno podzieliłabym się nim z Wami przed Halloween, a nie dopiero jego ostatniego dnia, kiedy większość z nas jest już kompletnie spłukana. Nie przedłużając – Wasze powroty z wycieczek już nigdy nie będą takie same.
O co mi tak właściwie w ogóle chodzi? O to, że nie trzeba od razu płacić za zakupy w U Nine. O to, że "koszyk" to fantastyczna rzecz, która pozwala na dostęp do upragnionych "limitowanych" ubrań jeszcze długo po zakończeniu wycieczek.
Jeśli komuś się jeszcze nie rozjaśniło, o czym będzie ten post – mam zamiar Wam opowiedzieć, w jaki sposób "zapisać" sobie ubrania, żeby kupić je nawet miesiąc czy dwa po specjalnych eventach takich jak Halloween i Święta. Co prawda sama aż tyle nie czekałam z zakupami (jeszcze :P), ale nie sądzę, aby wydłużanie długości leżenia rzeczy w koszyku coś zmieniało.

Każdy potrafi wrzucić ubrania do koszyka – w końcu bez tego nie można nic na Miss Fashion kupić. Ale czy wiecie, że koszyk jest swoistego rodzaju przechowalnią? Coś raz tam wrzucone leży i czeka, aż łaskawie zdecydujesz się kliknąć magiczny przycisk "Zatwierdź moje zakupy" albo usuniesz czerwonym krzyżykiem, rezygnując tym samym z zakupu. Co jeszcze lepsze, w przeciwieństwie do wyzwań koszyk nie "blokuje" twoich Miss Monet, więc wrzucenie rzeczy do koszyka nie niesie za sobą żadnych negatywnych skutków. Ale można to sprytnie wykorzystać.

Po lewej możecie spojrzeć na fragment mojego obecnego koszyka. Siedzą w nim zakupy na ponad 40 tysięcy Miss Monet, ale nie mam najmniejszego zamiaru ich w tej chwili zatwierdzać. Czemu? Bo mnie nie stać. Zaraz, w takim razie jakim cudem się tam znalazły? Przecież nie można nic dodać do koszyka, jeśli już nas na to nie stać! I tu pojawia się pierwszy warunek zachowywania zakupów na później: zawsze rób to wtedy, kiedy jesteś najbogatsza, bo więcej zmieścisz do koszyka. Koszyk kontroluje Twoją liczbę MM tylko w momencie dodawania nowych rzeczy, później mogą sobie w nim leżeć, nawet jeśli twój budżet z ponad stu tysięcy spadnie do dziesięciu Miss Monet. Czyli możesz wrzucić rzeczy do koszyka, a potem bez oporów je wydawać, bo koszyk nie usunie nic bez Twojej wiedzy. Ale po co to robić? Przecież później i tak będę musiała za te rzeczy zapłacić! Dzięki temu możesz mieć dwie rzeczy naraz, mając na koncie MM pozwalające tylko na jedną – i wszystkie specjalne gwiazdy, które pojawią się na defiladzie w okresie wycieczki, i zakupy za MM wydane na gwiazdy. Cały trik w odkładaniu zakupów na później polega na tym, że jeśli nie starczy Ci MM na wszystko, co chcesz (gwiazdy i rzeczy z butiku) to zamiast wydawać prawdziwe pieniądze w Banku albo rezygnować z części upragnionych spódnic i sukienek, aby wyrobić się w terminie wycieczki, to możesz "na nowo" zarobić na zakupy już po całym evencie. Na przykład ja mam te zakupy za 40 tysięcy w koszyku. Jako że gwiazdki były w tym roku wyjątkowo wredne to już mam poniżej 30 tysięcy. Ale wszystkie te rzeczy dostanę. Jak? Kupując je później. Jak już zniknie Kraina Halloween. Bo koszyk nie opróżnia się wraz z opuszczeniem wycieczki, a zostaje taki, jaki był, czyli ma się czas, żeby na nowo uzbierać MM na to, co w nim jest.

Ważne!
1. Nie klikaj przycisku "Zatwierdź moje zakupy" dopóki nie będziesz miała MM na całe zakupy z koszyka! Jeśli to zrobisz to dostaniesz tylko część wybranych artykułów, a reszta zostanie wyrzucona z koszyka, a cały manewr będzie na darmo.
2. Koszyk dla Supermarketu, U Nine i Ikelandu jest wspólny, więc po wrzuceniu zakupów "na później" nie będziesz miała możliwości kupienia dla swojej Miss jedzenia po powrocie z wycieczki (dopóki będziesz przechowywać rzeczy w koszyku). Warto zrobić jego zapas wcześniej, ale w razie czego zawsze można wysłać Miss raz na kilka dni na wycieczkę do Chin/Kenii, aby wzrósł wskaźnik jedzenia. Wycieczki są droższe niż jedzenie, ale to zawsze jakieś wyjście z sytuacji.
3. Wrzucenie zakupów do koszyka "na później" zablokuje Wam możliwość przechodzenia misji, więc zdecydujcie się na to dopiero w momencie, kiedy będziecie gotowe zrezygnować ze specjalnych prezentów.
4. W każdym momencie możecie usunąć rzeczy z koszyka, jednak jeśli to zrobicie, a Wasz budżet nie pozwala Wam na zakup rzeczy z koszyka, nie będziecie mogli z powrotem ich dodać.


Mam nadzieję, że całość jest dla Was zrozumiała. W razie czego śmiało pytajcie pod postem, postaram się na wszystko w miarę jasno odpowiedzieć :)

Z tego miejsca chciałabym przeprosić też wszystkich panów grających na MF za żeńskie formy, ale łatwiej posługiwać się jedną, a zdecydowanie więcej w grze jest pań ;)

8 komentarzy:

  1. A jeśli dodam te rzeczy do koszyka, i przeczekają do promocji, to będę miała je później w niższej cenie czy nie? Albo jeśli dodam rzeczy w czasie promocji do koszyka, cyknę tańsze zdjęcie gwieździe, i poczekam do następnego dnia na wypłatę, to będę je dalej miała w niższej cenie w tym koszyku, i będę mogła później kupić je taniej, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żadnym przypadku nie mam stuprocentowej pewności, jednak pierwsza opcja wydaje się być bardziej prawdopodobna niż druga (jeśli w drugiej chodzi Ci o to, że następnego dnia promocja się kończy i chcesz wykorzystać te Miss Monety ostatniego dnia na gwiazdę, a już po promocji kupić taniej). Nie próbowałam żadnego z tych manewrów, więc nie wiem, czy by wyszły :( Drugą opcję postaram się sprawdzić przy najbliższej promocji (o ile nie dopadnie mnie skleroza), a z pierwszą szczerze wątpię, abym była w stanie aż tak długo powstrzymywać się od zatwierdzania koszyka :)

      Usuń
  2. Ciekawe czy ten sposób działa też na zdjęcia :) W momencie kiedy pojawia się Gwiazda w Promenadzie można by zachować stronę z zakładce i spróbować "strzelić" fotkę za kilka dni. Może aparat też można oszukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze kojarzę moje doświadczenia, to nie :< Wydaje mi się, że próbowałam to kiedyś zrobić z Rachel Gleery (regularna gwiazda, ale to nie powinno mieć znaczenia) i wyskoczył mi komunikat, że nie ma żadnej gwiazdy na Promenadzie :( Ale ręki sobie uciąć nie dam :/

      Usuń
    2. Spróbuję tak zrobić i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Midwey z MF :3

      Usuń
    3. Super, to czekam na wieści :)

      Usuń
  3. nie rozumiemm o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń