Aktualności

Spis poziomów w całości uzupełniony (również o nowe misje)!
Zakładka "Dziennik podróży" została uzupełniona o daty dotychczasowego pojawiania się wycieczek eventowych (tj. Krainy Halloween, Świątecznej Krainy i Steampunk City).

Wszystkie spisy gwiazd zostały uaktualnione.

Gotowy spis wszystkich ubrań z aukcji!

02 listopada 2015

Sklepy Kraina Halloween

Żałujesz, że Kraina Halloween już dobiegła końca? Nie starczyło Ci funduszy, aby obkupić się w halloweenowych sklepach? Potrzebujesz do stylizacji "tego czegoś", a "to coś" pojawia się na Miss Fashion tylko w butiku dostępnym pod koniec października? Marzysz o wykończeniu mieszkania w upiorny sposób? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to ten post zdecydowanie może przyjść Ci z pomocą! :)

Chciałybyśmy przedstawić Wam coś, co wymagało od nas niewyczerpywalnych pokładów czasu i cierpliwości. Przed Wami spis wszystkich dostępnych ubrań i przedmiotów halloweenowych!
W każdym poście znajdziecie po jednej wersji kolorystycznej każdego przedmiotu. Pod nazwą znajduje się link do prezentowanej wersji (a jeśli go nie ma to jest "ukryty" w obrazku, wystarczy kliknąć na obrazek z CTRL i wyświetli się odpowiedni link w nowym oknie ;]), a pod linkiem przedział, w którym możecie znaleźć pozostałe kolory. Tu znajdziecie instrukcje, którą część linku należy zmieniać, aby obejrzeć inne wersje kolorystyczne. :) 
Niech spis Wam dobrze służy!

U Nine
Tu szczególne podziękowania należą się Lillien, która przez ostatnie kilka dni żyła chyba tylko linkami i kodami, bo przy każdym spojrzeniu na spis postów widać było ogrom włożonej przez nią pracy w przenoszenie kolejnej kategorii.


Ikeland
Naprawdę nie wiem, jak Kharanne to zrobiła, ale sama jak palec przeniosła całe Ike, za co należą jej się gorące podziękowania. Jej ogrom pracy w przenoszenie wszystkich rzeczy z Krainy na bloga jest niesamowity i szczerze zazdroszczę jej takiej chęci do pracy. ;)



U Gaetana
Tu ponownie gromkie brawa należą Khar, która po prostu chyba czas i zapał wyczarowywała z rękawa! Chyba można ją śmiało nazwać halloweenową bohaterką. ;)


HauHauLand
Przeniesiony HauHauLand to w pełni zasługa niezawodnej Lillien. Chyba powinnam za poświęcony czas wykombinować jakieś ordery uznania! ;)



Powodzenia w zakupach! ;)

9 komentarzy:

  1. Jestem zaszokowana tym, że, chciało się wam coś takiego robić ;3
    Mnóstwo pracy oraz włożonej cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam, że tylko ja wpadłam na taki pomysł i od początku eventu kopiowałam linki do rzeczy, żeby mieć na przyszłość :D na koniec już mi się nie za bardzo chciało, i kopiowałam tylko do tych rzeczy, które mi się podobały, więc fajnie, że ktoś zrobił spis wszystkich rzeczy :) Mam tylko ogromną nadzieję, że administracja MF nic z tym nie zrobi..

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, ja tez zdazylam zalozyc wlasna biblioteke linkow.
    No cóz, pierwszy raz sie ciesze, ze moja praca poszła na marne bo na blogu jest o wiele lepiej niz w mojej zaśmieciarni xD
    Bedziecie robic tak samo z butikiem swiatecznym (wole sie upewnic na zapas)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie są plany :) Skoro udało się znaleźć czas w trakcie Halloween, to i podczas ŚK powinno wyjść :)
      Jeśli ktoś bardzo zaprzyjaźnił się z linkami i chce pomóc w przenoszeniu to zawsze może do mnie napisać po privie na MF (eufrozyma) :)

      Usuń
    2. Myślę, że przy ŚK powinno pójść jeszcze szybciej, bo teraz nie było wolnego, więc na przykład ja przez brak czasu wzięłam tylko jedną kategorię, a w ŚK planuję przyjąć na klatę co najmniej kilka ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie ! Dawno nie widziałam takiego bloga i z całego serca Wam gratuluję ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hej jestem na poziomie 35 i moja miss jest chora, jak podac jej maseczke na twarz? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy chorej miss, ale ogółem nakładanie maseczki opisane jest tu :>

      Usuń
    2. ohh super bardzo Ci dziekuje ;) ratujesz mnie i moja miss <33

      Usuń