Aktualności

Spis poziomów w całości uzupełniony (również o nowe misje)!
Zakładka "Dziennik podróży" została uzupełniona o daty dotychczasowego pojawiania się wycieczek eventowych (tj. Krainy Halloween, Świątecznej Krainy i Steampunk City).

Wszystkie spisy gwiazd zostały uaktualnione.

Gotowy spis wszystkich ubrań z aukcji!

17 października 2014

Chłopaki

Oto aktualny spis chłopaków dostępnych na Miss Fashion. Stąd dowiecie się, kiedy spodziewać się najbliższego wzrostu dziennych zarobków (bo w końcu od czego jest chłopak :P) i ile wniesie każdy z chłopaków do waszych missfashionowych związków. "Poziom" oznacza poziom, od którego chłopak staje się dla Was dostępny, zazwyczaj będzie się to pokrywało z zadaniem w misjach.

Wszystkie zdjęcia przedstawiają chłopaków ze skórą realistyczną wybraną u Miss


Jean-Pierre Spadaj
Poziom: 2
Dzięki niemu zarabiasz 250 MM i 50 MN dziennie.






Pierre Kastanieta
Poziom: 9
Dzięki niemu zarabiasz 500 MM i 100 MN dziennie.





George Klonuj
Poziom: 13
Dzięki niemu zarabiasz 600 MM i 400 MN dziennie.




Leonardo Carpachio
Poziom: 16
Dzięki niemu zarabiasz 670 MM i 450 MN dziennie.





Eddie Berklaid
Poziom: 20
Dzięki niemu zarabiasz 720 MM i 600 MN dziennie.




Kounette
Poziom: 22
Dzięki niemu zarabiasz 780 MM i 700 MN dziennie.




Hubert Urbaniński
Poziom: 27
Dzięki niemu zarabiasz 860 MM i 800 MN dziennie.




Flunch
Poziom: 33
Dzięki niemu zarabiasz 960 MM i 1200 MN dziennie.




Lisbeth
Poziom: 37
Lisbeth jest Twoją BEZCENNĄ przyjaciółką, dlatego nie daje MM, a jedynie 1500 MN. Zdobywasz jej przyjaźń podczas korzystania z siłowni.




Benoit Pieszczoch
Poziom: 43
Dzięki niemu zarabiasz 1120 MM i 1600 MN dziennie. Na 41 poziomie pojawia się w miejsce Liz jako współlokator (jako po prostu "Benoit") i daje 1050 MM "na czynsz", dopiero od 43 poziomu staje się Twoim chłopakiem.




Christophe
Poziom: 54
Dzięki niemu zarabiasz 1220 MM i 2000 MN dziennie.



Renan
Poziom: 61
Dzięki niemu zarabiasz 1280MM i 2200MN dziennie.
Zdobywasz go poprzez chodzenie do kina.
Nie musisz zrywać z poprzednim chłopakiem, żeby zdobyć Renana. Jak się uda podryw to automatycznie "zastąpi" poprzedniego.




Marek Marcheolog
Poziom: 67
Dzięki niemu zarabiasz 1320 MM i 2400 MN dziennie.
Zdobywasz go poprzez chodzenie do biblioteki.



David Coperfil
Poziom: 72
Dzięki niemu zarabiasz 1350 MM i 2500 MN dziennie.





Will Smys
Poziom: 81
Dzięki niemu zarabiasz 1400MM i 2700 MN dziennie.





Gaetan Thebeściak
Poziom: 90
Dzięki niemu zarabiasz 1430 MM i 3000 MN dziennie. 




Pascal Bradniacki
Poziom: 96
Dzięki niemu zarabiasz 1450 MM i 3500 MN dziennie.
Zdobywasz go poprzez chodzenie do biblioteki.




Augustin Torolla
Poziom: 102
Dzięki niemu zarabiasz 1460 MM i 4000 MN dziennie.




Franky Farmers
Poziom: 111
Dzięki niemu zarabiasz 1480 MM i 4300 MN dziennie.




Chang
Poziom: 120
Dzięki niemu zarabiasz 1500 MM i 4600 MN dziennie. 
Zdobywasz go poprzez chodzenie na siłownię.







John
Poziom:
126
Dzięki niemu zarabiasz 1520 MM i 5000 MN dziennie.









Hiro
Poziom:
135
Dzięki niemu zarabiasz 1540 MM i 5300 MN dziennie.







Akim
Poziom: 143
Dzięki niemu zarabiasz 1560 MM i 5600 MN dziennie.









Laurent
Poziom: 150
Dzięki niemu zarabiasz 1580 MM i 6000 MN dziennie

18 komentarzy:

  1. Czas zaktualizować zdjęcia chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Mam problem z poderwaniem Changa.Tak wiem że trzeba iść na siłke ale już 5 dzień tam chodzi moja miss i nadal nic.Proszę o pomoc ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenie podrywu jest losowe i nie ma sposobu, żeby na nie wpłynać :< Możesz jedynie próbować częściej chodzić w ciągu dnia, aby zwiększyć szanse :<

      Usuń
    2. Własnie nie da się już chodzić częściej w ciągu dnia, tylko raz ;/ Kiedyś można było próbować do skutku, a teraz znów coś zepsuli ;/

      Usuń
    3. Serio? Mi Franky się na siłowni złapał chyba za pierwszym razem, więc nie mam pewności, czy się da/nie da.

      Oczywiście mam nadzieję, że każdy jest świadomy, że mówimy o podrywie na SIŁOWNI, a nie na dyskotece xD *uściślam, żeby zaraz ktoś mi nie zaczął zarzucać nieogarniania gry xDDD*

      ~Fro

      Usuń
    4. ALE SZUJE, FAKTYCZNIE ZABLOKOWALI WIELOKROTNE PODRYWANIE W BIBLIO/NA SIŁOWNI. :O

      Znając moje szczęście poczekam sobie na Changa </3

      Usuń
  3. A gdzie kolejni nowi faceci? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejni nowi faceci mogą zostać opisani dopiero jak ktoś ich zdobędzie i się tym info podzieli ;D ja na razie stoję na psychologu na 133 poziomie z Johnem, a Lil pewnie zbyt się zajęła misjami, żeby zwracać uwagę na chłopaków X"D

      Usuń
  4. Po Hiro jest Akim, daje 1560 MM i 5600 MN :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się z nich Hiro

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na poziomie 9 i mam chłopaka o imieniu Pierre Kasanieta

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na poziomie 14 i nie mam jeszcze George'a! Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też !! POMOCY !!!

      Usuń
    2. Musicie wyczyścić historię przeglądania. Ja teraz mam Leonarda. Aby zdobyć Georga i Leonarda musiałam wyczyścić dane przeglądania? Mam nadzieję że pomogłam ;)

      Usuń
  8. Ja mam Leonardo Carpachio. Jest po prostu przesłodki i uroczy. Gdy go ubrałam bez koszulki, chciałam go schrupać jak ciasteczko. Jakbym chciała mieć takiego w rzeczywistości. Przytulałabym go, całowała się z nim...

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Polecam najpierw się upewnić, a dopiero później poprawiać innych:

      http://www.ekorekta24.pl/chlopacy-chlopaki-chlopcy/

      Usuń