Aktualności

Spis poziomów w całości uzupełniony (również o nowe misje)!
Zakładka "Dziennik podróży" została uzupełniona o daty dotychczasowego pojawiania się wycieczek eventowych (tj. Krainy Halloween, Świątecznej Krainy i Steampunk City).

Wszystkie spisy gwiazd zostały uaktualnione.

Gotowy spis wszystkich ubrań z aukcji!

14 października 2014

Witajcie!

Mam zaszczyt powitać Was na naszym nowym blogu! :) Mam nadzieję, że ilość różu nikogo nie zabiła. :D Wiem, że jest słodko aż zęby bolą, ale miałam już gotowe tło, dorobiłam tylko nagłówek, no i jakoś tak wyszło cukierkowo. W niedalekiej przyszłości może szablon się zmieni na jakieś lepiej tolerowane kolory, ale chciałam, żeby to szybko wystartowało, więc jest jak jest. ;)

Wraz ze mną wyzwanie podjęły także trzy cudowne, dzielne dziewczyny, większości pewnie dobrze znane: Lillien, Foxglove i nisiam. Przypuszczam, że to właśnie one tchną życie w tego bloga, bo ja myślałam bardziej o praktycznej stronie gry, natomiast dziewczyny są pełne zapału i głowy mają wypełnione świetnymi pomysłami. :) Oczywiście, do nich również możecie podsyłać informacje, uwagi i wszystkie inne rzeczy, które według Was powinny się znaleźć na blogu.

Chciałabym także bardzo gorąco i z całego serduszka podziękować wszystkim dobrym duszyczkom, które odpowiedziały na mój apel i od razu zaczęły przysyłać wszystkie potrzebne informacje! :) Naprawdę, jesteście super! Aby Was odpowiednio uhonorować, powstała zakładka  "Lista zasłużonych", w której znajduje się lista profili (wraz z linkami) dziewczyn, które dołożyły chociaż najmniejszą cegiełkę w tworzeniu spisu. :) Jeszcze raz wielkie dzięki! :*

W dwóch pozostałych zakładkach znajdują się informacje dotyczące poziomów i chłopaków, czyli to, co stało się impulsem do powstania tej strony. :) Cała organizacja może się jeszcze zmienić, wszystko wyjdzie "w praniu".

Ponadto zachęcam Was do czynnego udziału w tworzeniu bloga, przesyłaniu swoich pomysłów i uwag. Jeśli macie ochotę coś opublikować, to śmiało, każda z Was może dołożyć tu kawałek siebie. :D

To chyba wszystko, jeśli chodzi o sprawy typowo organizacyjne. Mam nadzieję, że mimo wszechobecnego różu, będziecie się tutaj dobrze czuć i informacje będą dla Was przydatne. :)

Buziaki! :*


6 komentarzy:

  1. hej wysyłam misje, tak jak pisałaś :)
    poziom 50
    n1Trochę się zasiedziałaś na posadzie nauczycielki. Ten zawód bardzo ci się podobał, ale masz ochotę na małą zmianę! Historia z Chinami rozbudziła w tobie chęć podróżowania. Zostań Stewardesą.
    n°2Musisz wygrać co najmniej 1800 pojedynków. Aktualnie: 1760 na 1800.
    n°3Gwiazdy nie mają już przed tobą żadnych sekretów! Musisz mieć co najmniej 30 zdjęć w swoim albumie!
    :) powodzenia w prowadzeniu bloga, ja tez swojego mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsyłam misje z poziomu 37 :)
    Nr1. Masz już dosyć facetów, zbytnio przez nich cierpiałaś (...właściwie to przez jednego, ale to i tak za dużo!). Decydujesz skoncentrować się na przyjaźni. Ale nie masz tak naprawdę koleżanek... Spróbuj zbliżyć sie do Liz, która często jest na Siłowni! Idź zatem na siłownię, tyle razy ile potrzeba, aby się z nią zaprzyjaźnić!

    Nr2. Zawód adwokata jest bardzo stresujący! Postanawiasz wrócić na łono natury... Zostań Kwiaciarką!

    Nr3. Kochasz naturę! Z tej okazji kup wiosenny strój:
    - Wiosenną konewkę za 370 MM
    - Wiosenną Spódnicę za 590 MM
    - Wiosenną Bluzkę za 430 MM
    - Wiosenne Buty za 480 MM
    - Wiosenną Bransoletkę za 370 MM
    - Wiosenny pierścionek za 270 MM

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam moje drogie blogerki. W tej strony kłania się Arwen i zgodnie z prośbą przysyłam spis misji.

    Poziom 52
    Misja 1
    Po rozstaniu jesteś w naprawdę kiepskiej formie... Odzyskaj dobre samopoczucie (100%).
    Misja 2
    Zakupy są dobrą metodą w walce z depresją (hmm... przynajmniej tak usłyszałaś, co jest ci bardzo na rękę!!!). Spróbuj więc powiększyć swoją garderobę do 2700 ubrań!
    Misja 3
    Nadszedł czas zgubić wszystkie zbędne kilogramy... Przecież dobrze wiesz, że pożeranie ton słodyczy nie wpływa korzystnie na twoją sylwetkę! Musisz wrócić do twej idealnej wagi max. 58 kg.

    To wszystko. Zatem nie pozostało mi nic innego, jak tylko życzyć wam powodzenia przy blogu i polecić się na przyszłość.
    Pozdrawiam, Arwen

    OdpowiedzUsuń