Aktualności

Spis poziomów w całości uzupełniony (również o nowe misje)!
Zakładka "Dziennik podróży" została uzupełniona o daty dotychczasowego pojawiania się wycieczek eventowych (tj. Krainy Halloween, Świątecznej Krainy i Steampunk City).

Wszystkie spisy gwiazd zostały uaktualnione.

Gotowy spis wszystkich ubrań z aukcji!

30 października 2014

Gwiazdy walentynkowe

Przed Wami spis dostępnych gwiazd walentynkowych wraz z ich ubraniami i wersjami kolorystycznymi. Oby dobrze Wam służył! :)
Jeśli chcesz znaleźć konkretną gwiazdę, skorzystaj z kombinacji przycisków CTRL + F. Otworzy ona funkcję wyszukiwania znaków na stronie i po wpisaniu w okienko nazwy gwiazdy przeniesie do odpowiedniej części posta! :)

Will Turnover


Elizabet Słan


Lady Rose

Izolda

Tristan
Saline

Cristian

Fairy Miłość

Mr. Darcie

Elisabeth

Jonny

Baby

Bestia


Piękna

Julia

 Kupidyn


Rose Czerwona

Łabędź

Walentynka

Romeo




Afrodyta



3 komentarze:

  1. Ahh... Ubolewam nad brakiem numerków maijażu i fryzur, ale i tak świetnie! No wreszcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym mieć łabędzie ale nigdy mi sie nie pokazała :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym Saline. Póki co mam Elisabeth Słan, miałam też szansę zapolować na Baby, nawet dziś, ale nie miałam MM

    OdpowiedzUsuń