Aktualności

Spis poziomów w całości uzupełniony (również o nowe misje)!
Zakładka "Dziennik podróży" została uzupełniona o daty dotychczasowego pojawiania się wycieczek eventowych (tj. Krainy Halloween, Świątecznej Krainy i Steampunk City).

Wszystkie spisy gwiazd zostały uaktualnione.

Gotowy spis wszystkich ubrań z aukcji!

03 kwietnia 2015

Pisanki 2015

Spis dotyczy 2015 roku, tu znajdziecie spis 2016.

Jak wiadomo, na stronie gry panuje ogólny zakaz podpowiadania pod groźbą kary, ale jak można kogoś ukarać, kiedy nie opublikuje podpowiedzi na twojej stronie? ;D Dla wszystkich, którzy męczą się z pisanki mam mały przewodnik po miejscach, gdzie mogą być - niestety, trochę spóźniłam się z pomysłem zamieszczenia go tutaj i nie mam screenów dokładnego położenia, ale postaram się to nadrobić przy kolejnych poszukiwaniach ;)

Strój, który otrzymujemy za komplet pisanek:



Lista miejsc z 2015 roku, w których kryły się pisanki:
(UWAGA! Gdy zagrałeś już danego dnia w jakąś grę to i tak w nią wejdź, pisanka nie zniknęła i się wyświetli na stronie z informacją, że już w grę grałeś ;>)

Biuro podróży

Misje

HauHau Land

Skrzynka

Dyskoteka 

Siłownia

Kino

Piękno

Fryzjer

Salon makijażu

Salon karnacji

Mieszkanie

Szafa

Bank

Statystyki

Licytacje

Diamind

Zdrapka

Sudoku

Profil

Komentarze na profilu

U Nine

Biblioteka

Sklep zoologiczny

Biuro Pracy

27 komentarzy:

  1. Dzięki za pomoc, ale i tak nie mogę znaleźć. xd Męczę się z tym od prawie godziny i na prawdę się chyba poddam. Znalazłam 2 jajka. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przejrzysz WSZYSTKIE strony zaznaczone jako potwierdzone (czyli ze screenem, gdzie jest jajko LUB znaczkiem) to nie ma opcji, żeby były znalezione 2 jajka :) Po przejrzeniu tych miejsc każdy powinien mieć minimum 3, bo miejsc na jajko jest 25 i w każdym pojawia się raz :)
      2 miejsca jeszcze nie są potwierdzone i nie wiemy, gdzie może się trafić ;)

      Usuń
  2. Znalazłam ostatnie dzięki wam :D w salonie makijażu

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście znalazłam w tym roku w:
    - Hau Hau land
    - Profil
    - Siłownia
    - salon makijażu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc. ♥ W HauHauLandzie się naprawdę nie spodziewałam.

      Usuń
  4. W biurze podróży jest jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo dziękuję. ♥ Bez Waszej dwójki nie udałoby się nam wczoraj dokończyć całej listy. ♥

      Usuń
  5. Nie mam screena, ale jajko jest też na dekoracjach w górach, o tutaj:

    http://i60.tinypic.com/35n0xli.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jajko należy do "mieszkaniowej" części ;) Będzie się wyświetlało we wszystkich pomieszczeniach w mieszkaniu, na wsi, w górach, w pokojach z podróży itd ;)

      Usuń
  6. Dzisiaj znalazłam w mieszkaniu, u Nine, w banku, w Skrzynce i w Pięknie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa, chyba, że tak. No to najwidoczniej jestem ślepa, skoro znalazłam je dopiero, gdy desperacja popchnęła mnie do zajrzenia w góry D:

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Na prawdę. A ja to ślepa jestem i trochę głupawa, bo u góry nie szukałam. :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Miejsca na dzisiaj to:
    - Biblioteka
    - Szafa
    - Licytacje
    - Sudoku
    - Fryzjer ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Znalazłam piąte jajo dzięki blogowi ^^. Serdeczne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet z waszą pomocą nie znalazłam pozostałych 2! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzyj jeszcze raz każde po kolei. To są wszystkie możliwe miejsca. Nie ma opcji, aby pisanka była ukryta gdzieś indziej. Potwierdzone ośmioma wersjami. ;>
      Powodzenia. ♥

      Usuń
    2. Chyba że jednego dnia przegapiłaś pisankę. Każdego dnia masz do zebrania pięć, jeśli jednego dnia nie zbierzesz wszystkich to następnego nie ma co szukać brakujących ;)

      Usuń
    3. Znalazłam wczoraj pozostałe dwie! <3 Dzisiaj z Waszą pomocą znalazłam 5 w 10 minut! Kocham Was!

      Usuń
  12. Dzięki za pomoc ;) Na francuskiej wersji też się przydaje :D bo chyba nie ma możliwości przenieść ma-bimbo utworzonej 4-8-2008 na miss fashion? :D matko, 7 lat już w to gram :D
    Pozdrawiam Zuoo, Diodę Elektrownię, Guzika i to by było na tyle sesese (kto grał w miss bimbo ten wie :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdej wersji się przydaje, bo Beemoov może i jest chciwe, ale też leniwe :P

      Niestety, o ile mi wiadomo, nie ma opcji przeniesienia :<

      Usuń
    2. To lenistwo najbardziej widać przy okazji poprawiania starych ciuchów ^^
      Ale i tak - są na tyle pazerni, że trzymają to wszystko przy życiu, nie to co Miss Bimbo ;( a tam byłem w top 100 ;( choć ta ostatnia "waloryzacja" cen, była nieco poniżej pasa - i te komentarze "Dziękujemy", "super sprawa" - dobre :D

      Usuń
  13. Jak wejść w komentarze na profilu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz na swój profil i na lewo od miss jest różowa chmurka "Moje miss komentarze", klikasz i jesteś. ♥

      Usuń
  14. Moje drogie miss, a wiecie może jaka jest nagroda w tym roku za zebrane pisanki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nikt nie wie :p
      dowiemy się jutro ^^

      Usuń
    2. Niestety, próbowałam znaleźć strój wcześniej (tak jak znalazłam przed wycieczką nowe stroje z Butiku i wrzuciłam na forum), ale wszelkie linki, które przeglądam są puste, więc wydaje mi się, że raczej nie zdążę wyprzedzić nowości :P Pewnie na serwer wrzucą jak najpóźniej, w końcu to tylko jeden strój ;)

      Usuń